The Secret Garden
Adaptation of Frances Hodgson Burnett's classic fairy tale, The Secret Garden. Mary Lennox (Kate Maberly) is an orphan sent to live with her uncle at his mansion that is full of secrets. She discovers a crippled cousin she never knew she had and a neglected garden she is determined to bring back to life.