The Book of Pooh
Get ready for the most wonderful, most special Pooh adventure ever! The beloved bear and his playful pals meet up in Christopher Robin's room, where they discover Christopher's treasured storybook filled with endearing tales written about them!
Best Wishes, Winnie the Pooh / Double Time
Best Wishes, Winnie the Pooh - A coincidence convinces Pooh that he has the power to grant wishes by making up rhymes. When he fails to deliver his friends the goods, they become disappointed. With Piglet's help and some slight modifications, Pooh is to express his 'best wishes' and do small kindnesses for his friends. Double Time - When Pooh, thinking he's 'helping,' unknowingly marks a day off Rabbit's calendar, the harried hare thinks he's lost a day. In an attempt to make up for lost time, he moves at twice the rate to cram two days worth of work into one.
Are You Me? / Rabbit's Happy Birthday Party
Are You Me? - When a note comes floating through Pooh's window, he discovers he's been invited to lunch by someone who's signed the note simply 'me.' Pooh sets off on an hilarious series of conversations with his friends, in an effort to find out who 'me' is. Rabbit's Happy Birthday Party - When Piglet and Pooh are informed that they've been invited to Rabbit's birthday party, they quickly gather gifts for the festive occasion. When an incident diverts our couple into the 'Scary Woods,' they must use all their brain power (and Rabbit's gifts) to make it to the party.
Circumference=Pirates 'Arrre' Squared - Pooh and friends discover a pirate book in their friend Christopher Robin's bedroom. Wondering if perhaps they should 'spice up' their own stories with swashbuckling adventure, they decide to give 'the pirate's life' a try. Pooh's To Do - Irritated by Pooh's excessive tardiness, Rabbit devises a plan to help him keep to a schedule. 'Stick to the schedule' is given new meaning when the best laid plans of Rabbit meet with a honey-loving Pooh Bear.
Pigletry - One blustery day in the Hundred Acre Wood, Piglet decides to recite a poem for his friends. After suffering through everyone trying to improve upon his work, the shy and frustrated Piglet finally takes a stand, and lets them know 'What Piglet's are.' Dinosnores - Eeyore feels left out when each of his friends has an exciting story to tell and he doesn't. On his way home, however, he discovers something in the middle of the Hundred Acre Wood that causes a bit more excitement than he had in mind .
I Came, I Sowed, I Conked It - When Tigger pounces Piglet in Rabbit's garden, Rabbit's row-marking signs are left in disarray. Hilarity ensues when, confused over the meaning and power of signs, the hapless pair decide to 'paint the vegetables to match the signs' rather than upset Rabbit. I Get A Cake Out of You - In observance of page one hundred (in 'The Book Of Pooh') Pooh, Piglet, Tigger and Rabbit decide to bake a cake to celebrate the occasion. When each of them walks away from Owl's house with only partial instructions, they must reconstruct the recipe from the bits and pieces that each of them have taken away. But what page will it be when they're finished?
Whooo Dunnit? - One of Pooh's beloved honey jars turns up missing, so he enlists the help of his wise friend Owl, who's a loyal mystery reader. It's then up to Owl and the use of his mystery know how to find out what's happened to Pooh's most cherished item in the Hundred Acre Wood. Biglet - Sick and tired of being the smallest animal in the Hundred Acre Wood, Piglet dreams of what it would be like to be big. When he actually decides to try to make his dream a reality, he finds out that perhaps it's not so bad to be small after all.