S2, E211: Buster discovers he has superpowers - he can fly and has laser vision! With his new-found powers, 'Super Buster' goes round the neighborhood helping his friends, and putting a stop to Bandit Bus's mischief. This ends with his rescuing his best friend Scout from Evil Bandit Bus and saving the day!