Mujeres asesinas Llamame Paula
S1, E4: Ángel, a young man who has just graduated as a physiotherapist, asks his father to call her by her real name: PAULA. Napoleon, a successful financier and Paula's patient, invites her to a party where she meets the love of her life, Mario. Both seek the unattainable: Paula's love.