Maria la del Barrio María la del Barrio Capítulo 19
S1, E19: Maria tells Luis Fernando that she is now girlfriend of Vladimir. Carlota sees Calixta doing witchcraft against Maria. Vladimir tells Luis Fernando that her and Maria are now a couple and will get married.