Mi Marido Tiene Más Familia Mi Marido Tiene Más Familia Capítulo 3
S1, E3: Susana can not close the investment and blames Julieta for all the chaos caused by her family, so she asks not to take her daughter to the office anymore. Daniela and Gabriel have a problem due to the breach of contract.