A Man Has Free Choice to Begin Love But Not to End It.
S1, E3: Ritsu Onodera is a total rookie when it comes to editing manga. When a deadline is looming, he is forced to go to an author’s house and learns just how scary editor-in-chief Masamune Takano can really be. Can he survive this job, or does more trouble await?