Blood Sport
S1, E18: Mario confronts Angus about his Adderall abuse and Christa is surprised to learn how romantically involved Neal and Grace were before she left for Haiti. Also, Dr. Mark Taylor returns to help Leanne find the money in their budget to keep Jesse and the nurses from walking out.