Blue Harvest
S6, E1: If you think you know Star Wars, you don't know Sith... The laughs come full Force when the Griffin clan puts a freakin' sweet spin on the greatest sci-fi saga ever told! Peter is hilariously fat as Han Solo, Lois reeks of royalty as Princess Leia, Chris walks funny as Luke Skywalker, Brian makes the fur fly as Chewbacca - and Stewie plots world domination, of course, as a diminutive (but still deadly) Darth Vader. Filled with outrageous gags, spaced-out droids and more intergalactic satire than you can shake a lightsaber at, this double-length episode is a must-own for every fan of Star Wars and Family Guy!