Brother's Keeper
S1, E16: A series of flashbacks to three years ago unveils how Lincoln, Sucre, T-Bag, C-Note and Dr. Sara landed in Fox River State Penitentiary, and what drove Michael to craft his elaborate plan to break his condemned sibling out of the prison.