Q: Into the Storm Do You Believe in Coincidences?
S1, E2: Cullen travels to Manila where he meets the secretive team behind 8chan, the site where Q posts. After looking into Fred Brennan's motives for starting the site, the investigation turns to Jim and Ron Watkins, the reclusive father/son duo who own and operate 8chan. Back in the U.S., prominent QAnons get booted from a far-right conference.