English, Fitz or Percy
S1, E5: Kellerman and Hale pay a visit to Warden Pope, whose past may not be as angelic as it appears. Meanwhile, Michael learns he may be getting out of Fox River much sooner than he expected – without Lincoln. Outside the walls, Veronica and Nick's investigation to prove Lincoln's innocence gives her doubts of her own.