Every Day Fry-Day Episode 1
S1, E1: The majority of air fryer owners only use this mini convection oven for fries and bitterballen. That's a shame, because did you know that you can even make lasagna in the air fryer? In this episode of Every day Fry-day, Danny Jansen shows step-by-step how to make lasagna in the air fryer. In no time, you can put a delicious lasagna on the table with the help of the air fryer. All in the blink of an eye, as it only takes half an hour. That will make for a nice treat! And the air fryer? From now on it will have a special place in your kitchen.