Life Bites Episode 1
S1, E1: While searching for a suitable place for a picnic, dad ends up choosing one spot overlooking the sprinkler first, and afterwards one with a railroad crossing./Giulia, who is in the car with mum, starts to panic over her grammar test, for which she thought she was very prepared./At the cinema with Ross, Giulia “warms up” before she kisses Gym./Teo balances the ball over his head, which is kept in place with duct tape./Teo can’t watch TV in peace because his sisters are bothering him. Giulia, Teo and Molly are in front of the TV, while mum and dad want to watch the news. They start to cuddle so that everybody leaves and they can do whatever they want./The coach is looking for someone to replace an outgoing player, but he prefers the little Molly over her sister Giulia./Giulia tells Sissy that Diego looks very good in the shirt Sissy suggested to him, but Sissy fears her friend likes her sweetheart./Pigi knows by heart all the questions of the quiz they are playing. He could get confused only if Giulia distracted him.