S1, E2: Convincing Ghali was a hard phase for Dahab, after his release from custody, yet he owes to pay Mansour the total loss cost of the shipment after being arrested. This will not last long, until he accepts Dahab’s offer, delivers the amount to Mansour and declares traveling for work abroad.