Every Day Fry-Day Episode 2
S1, E2: The majority of air fryer owners only use this mini convection oven for fries and bitterballen. That's a shame, because did you know that you can even make applesauce in the air fryer? Today, we finally get an answer to the burning question: How do you make fresh fries in the air fryer? Danny Jansen explains and shows how it's done! In this episode of Every day Fry-day, Danny demonstrates step-by-step how to make chicken, fries, and applesauce using the air fryer. It might be hard to believe, but yes, applesauce is also made in the air fryer. That should make for a nice treat! And the air fryer? From now on it will have a special place in your kitchen.