S1, E5: In this unadulterated series of 'experiences', Sara La Fountain will embark on a journey into the heart of Istanbul, the dazzling city of which she often heard in the gastronomy world. Discovering the food culture of Istanbul inspired by city’s colors, Sara meets in this episode Istanbul's natural life, modern restaurants and glass art.