De Smaak van Nederland Fish, Meat, Vegan
S1, E6: In this episode, it’s all about meat, fish, and veganism. Janny drives through Loetje’s drive-in for a steak and tries pastries made without egg or butter. A test for real meat eaters. They get to try vegetarian meatballs, filet American, and bacon steaks. A visit to a fish auction with Bart van Olphen. The shrimp fishermen arrive and Bart prepares a meal with shrimp from their fresh catch. Janny visits Eke Marien’s vegan lab, where they develop vegan cheese and demonstrate how to make patisserie without egg. Then, at Loetje’s drive-in, Janny and Nhaan enjoy a steak take-away.