GERVONTA TANK DAVIS vs LAMONT ROACH, JR - Part 2
S6, E2: With the March 1st PPV approaching, Gervonta "Tank" Davis returns to Brooklyn's Barclays Center, where many of his biggest wins have taken place. For Lamont Roach Jr., this fight is the culmination of years of perseverance, proving he belongs among the elite. As final preparations intensify, both men prepare to stake their claim in a battle years in the making.