Hannah in the Street With Diamonds
S2, E25: Hannah gets her diamond on the Hollywood Parade of Stars only to find that its location is by a hot dog vendor whose customer's chili dog drippings land right on it, followed by a flower vendor whose allergies cause him to release his phlegm on it too. When Miley learns that the spot was originally assigned to a famous puppet, Pancake Buffalo, she tries to swap back without any luck. Meanwhile, Robby subs for Jackson at work and clashes with Rico.