Home at the End of the Earth
S1, E4: When you live at the very ends of the earth, there’s no place like home. Join the animals racing south to make the most of the short Antarctic summer. From the feisty rockhopper on an epic swim back to land, to the wandering albatross soaring tens of thousands of miles to reunite with his lifelong love, brave the elements with these heroic travelers as they chase the summer back home.