How Does It Feel To Be So Beautiful
S1, E6: Sidelined because of her harrowing ordeal with Marilyn Felker, Clarice goes to Ruth Martin to be reinstated and sees Catherine for the first time since Buffalo Bill. Meanwhile, Ardelia and the ViCAP team try to identify the man who aided Marilyn.