I Traveled Back in Time?!
S1, E1: Konoha Akisato is a struggling illustrator who dreams of being lead artist on a visual novel masterpiece; when Konoha stumbles onto a mysterious used video game store, she finds herself warped back in time to 1992 Akihabara.