Modern Family: Cast & Crew
S1, E6: The cast and crew of "Modern Family" describe what it's like to be a part of the famous Pritchett-Dunphy-Tucker clan; from table reads to filming, the creators, actors and crew always bring their enthusiasm, passion and sense of humor to the job.