S1, E1: South Central street entrepreneur Franklin Saint takes a leap into the cocaine game. Disgruntled CIA officer Teddy McDonald allies with a Contra soldier. Luchador wrestler Gustavo "El Oso" Zapata makes inroads with a Mexican cartel family.