About Sasha Princess of the Shadows
S1, E1: It's Sasha's first day in 12th grade in her new high school. Her reason she's arriving mid-year is a secret kept hidden at all costs. Not an easy feat when her new group of friends is bombarding her with questions! Her little sister Pauline must also try to fit into this new life that Sasha has enforced on the whole family.