Saving 100 Penalty Kicks!
S1, E2: Goro and Nagisa enroll in Kawasaki High; Goro joins the soccer team with Yakumaru and Shingo; they beat Yokohama Minami's fifth team, but they tell Goro he has to save 100 penalties if he wants to play the fourth team.