Boardwalk Empire Spaghetti & Coffee
S3, E2: Nucky mixes business with pleasure in New York; Margaret's altruism is met with resistance; Gyp tries to establish a strategic foothold; Chalky and his daughter disagree about her future; Eli gets a new boss.