Surprise, Surprise!
S1, E2: Natti gets to work on her birthday as she finishes the vocals and films the video for her latest single, "Las Nenas;" Raphy has big plans Natti knows nothing about; he throws Natti a surprise birthday party that ends with the biggest surprise of all.