Sweet Dreams
S4, E19: When the members of New Directions learn that the theme of this year’s Regionals is “Dreams,” everyone has his/her own opinion as to what they should sing. Meanwhile, the day has finally come for Rachel to audition for the Broadway revival of “Funny Girl”. Musical performances include "Movin' On Up", "Next To Me", "Fight For Your Right (To Party)", "You Have More Friends Than You Know" and "Don't Stop Believin'".