Talkin' Bout a Revolution
S4, E11: Max and Sharpe settle happily into their new life in London; Dr. Fuentes takes over as medical director with disastrous effects; Bloom helps a patient who thinks he's cursed; Iggy develops a plan to get his psych patients gainfully employed.