Terrible Parents
S1, E2: Ryan Reynolds reveals some highly questionable parenting strategies from the animal kingdom’s worst parents, the underdogs. From a goose who lays their eggs on the top of a cliff to a koala that feeds its baby poop, it’s uncertain if they are bad parents or just misunderstood. But no matter how bad you think you may be at parenting, you can’t be as bad as these guys.