The Black Knight
S1, E6: Mila and Tigre reach an understanding. A united army of men from both Brune and Zhcted is formed, led by Tigre and Elen, but it is not without its difficulties. Sofy reaches Elen with bad news, while Roland, the Black Knight, is sent to deal with Tigre.