A League of Their Own The Cut Off
S1, E3: During the church revival, Max faces a tough choice in order to find a way to play ball, while Clance wrestles with her own secret. In last place under Dove’s leadership, the Peaches must band together to improve their game. Carson and Greta try to be friends, while Lupe struggles with her loyalty to Dove.