About Sasha The Empress Approves
S1, E2: Sasha tries to find her feet within this new group of friends who are giving her a hard time. Not easy, especially when Anna invites her to her birthday party - a rare privilege as it's only open to a select few. However, Sasha's parents insist she takes Pauline with her. It's not a good idea as her sister is known for being a chatterbox!