The Family Man
S1, E1: Srikant's boss, Sharma, asks him to interrogate ISIS recruits caught off the coast of Kochi; Zoya, JK and Srikant meet Pasha, from Force One, for the handover; Dhriti's school principal calls Srikant and threatens to suspend her for carrying a pill.