Diddy on Trial: As It Happened The Love Contract
S1, E5: A former girlfriend testifying under the pseudonym Jane shares details about hotel nights she shared with Combs and various male escorts; in cross examination, the defense questions whether it was jealousy, not trauma, driving her testimony.