The Only Mythology I Know Is My Love Life
S1, E2: Contestants compete for the chance to win up to 100,000 dollars; helping them along the way is a classroom full of celebrities including Ron Funches, Nikki Glaser, Lilly Singh, Natasha Leggero and Chad Ochocinco, with host Travis Kelce.