The Sundance Kids
S2, E7: Within moments of arriving at Sundance, Eric lands a lunch with studio bigwig--and gets an offer for Vince that might be too good to refuse. Ari advises him to play it safe, and Vince wants to roll the dice. Turtle and Drama don't want to share.