Under the Stars
S1, E4: As Clare deals with her TikTok-famous Montana confrontation and Rae's recent partying, she's haunted by a letter writer who desperately needs Sugar's advice; in the past, young Clare learns of Frankie's diagnosis and desperately tries to save her.