Devious Maids Wiping Away the Past
S1, E3: Michael's ex-wife drops a bomb about Taylor's past; Adrian tries to cheer up his friend; Valentina and Genevieve try to get Remi to notice Valentina as more than a friend; Spence offers to help Rosie; Carmen gets a meeting with a music producer.