How I Escaped My Cult Word of Life
S1, E2: For Kristel Leonard, the Word of Life dictates every aspect of her life; when ruthless new pastor Tiffanie Irwin takes over, Kristel tries to leave her iron grip, leading to deadly and horrifying consequences for those closest to her.