Berliner Philharmoniker - Beethoven - Bernard Haitink - Isabelle Faust
A Beethoven evening with Bernard Haitink and Isabelle Faust. In 2015 the Berliner Philharmoniker dedicated an evening of their renowned Easter Festival in Baden-Baden to one of the most famous and beloved of German composers, Ludwig van Beethoven. Together with Bernard Haitink, a universally acclaimed authority on the works of that composer, they performed Beethoven’s exquisite expression of nature, his symphony No. 6, the “Pastoral”. They were joined for Beethoven’s Violin Concerto by Isabelle Faust, whose interpretation of the work has enjoyed widespread acclaim.