Poltergeist III
Psychically attuned youngster Carol Anne (Heather O'Rourke) is sent to live in Chicago with her Uncle Bruce (Tom Skerritt) and Aunt Pat (Nancy Allen). But that doesn't mean that she's escaped the apparitions that have haunted her in the past. When she starts experiencing terrifying visions, her school psychologist believes that they're figments of her imagination. But this becomes hard to believe when ghostly foes start inhabiting the mirrors in her relatives' high-rise apartment.