Truth and Lies: The Last Gangster
A new interview with one of the most notorious hitmen in Mafia history: Sammy “The Bull” Gravano. He reveals secret rites and practices of the Mafia while speaking candidly about the use of murder as an instrument of power and control. A man who murdered 19 people, including his closest friend and his brother-in-law, he was part of a violent brotherhood known as “Cosa Nostra.” For years, he and John Gotti, the head of the Gambino family, controlled portions of New York City’s economy under a rule of fear and intimidation – and his loyalty to “The Family” came at a devastating cost.