Jenny Slate: Seasoned Professional
Jenny Slate is alive on planet earth, and apparently this is what it's like for her. In her second romantic, electric and naughty little stand-up special, the acclaimed comedian, actress and author proves being brave for love is worth it — even when exploding a baby out of your vagina, stalking your therapist, or trusting your partner to not destroy you. Because being chill is a fool's errand.
Oscar nominated comedian Jenny Slate returns to the stage for a romantic, electric, and naughty little stand up special. This hour of comedy proves that being brave for love is worth it- even when it involves stalking your therapist or conquering your biggest fears. And yes, that is a shorts tuxedo with a crop top because being chill is a fool’s errand.