Kenka Bancho Otome: Girl Beats Boys
Hinako is now cross-dressing in order to attend the extremely roughneck Shishiku Academy as Hikaru Onigashima. How exactly did she get into this mess?
Hinako reaches the next hurdle in her quest to take over Shishiku Academy: Takayuki Konparu. The only problem? The steely first-year has no interest in fighting her!