King of Prism: Shiny Seven Stars
A group of seven young men compete in Prism Shows, idol-style concerts that combine a variety of performance arts.
Executive Director Sanada works from the shadows alongside Schwarz Rose to force Kakeru out of Juoin Holdings.
Unless Edel Rose defeats Schwarz Rose at the Prism One, their building will be demolished and Edel Rose forced to disband.