The Lions of Sicily
Brothers Paolo and Ignazio turn a small shop in Sicily into a flourishing business activity that becomes an economic empire, but the arrival of a strong and intelligent woman disrupts the entire family's life.
As Palermo is ravaged by cholera, Giulia escapes to the new villa with her daughters and mother-in-law; Vincenzo risks catching the disease to take care of business and gets the idea to create an independent fleet in the Mediterranean.