The Prince of Tennis
Ryoma Echizen is the 12-year-old son of a famous tennis player and a tennis genius in his own right. With talent in his blood and fire in his eyes, he backs up his confidence on the court with amazing skills. Now he has to overcome the older players on his high school team who are dead set against letting him surpass them.